Kérdése van?
Forduljon bizalommal szakértő kollégánkhoz
Szandra 11 évig Magyarország egyik piacvezető könnyűipari vállalkozásának gazdasági osztályán dolgozott, ahol a bérügyviteli terület és a HR funkciók koordinátoraként tevékenykedett és szerzett szerteágazó szakmai tapasztalatot. Később a KKV szektor egyik neves IT cégénél kompenzációs szakértői pozícióban támogatta tudásával a szervezetet hosszú évekig. Majd szakmai karrierjét a szolgáltatói szektorban folytatta, ahol multinacionális vállalatoknak nyújtott bérügyviteli szolgáltatásokat vezetői pozícióban, angol nyelven.
2022-ben csatlakozott a Niveus csapatához, jelenleg az outsourcing üzletág bérügyvitellel foglalkozó csapatát vezeti bérszámfejtési menedzser pozícióban.
Szandra a Szegedi Tudományegyetem Jogtudományi Karának munkaügyi kapcsolatok szakán szerzett diplomát. 2012-ben társadalombiztosítási- és bérügyi szakelőadói szakképesítést, majd 2023-ban a Budapesti Metropolitan Egyetemen posztgraduális oklevelet szerzett a lean szolgáltatásfejlesztő szak elvégzésével.
Szandra számára munkája során a legnagyobb értéket a barátságos ügyfélkapcsolat, a hatékony csapatmunka és a stabil folyamatok kialakítása jelenti. Sikerként tekint szakmai elhivatottságának kollégái körében elért motiváló hatására a folyamatos tudásmegosztás által.
Kiemelt tanácsadási területei közé tartozik a céges munkaügyi megfelelés vizsgálata, bérszámfejtési folyamatok teljes körű integrációja, valamint vállalati kompenzációs stratégiák kialakítása.
A jövedelmek, juttatások számfejtése és kifizetése a vállalkozások egyik legérzékenyebb adminisztratív feladata, amely túlmutat a törvényi megfelelésen. A bérszámfejtés, egy olyan gazdasági társaság esetében, amely munkavállalókat foglalkoztat elkerülhetetlen, a jogszabályi környezet alapján kötelező. A határidőben kifizetett és pontosan elszámolt bérjövedelmekkel, az optimálisan felépített bérstruktúrával egy olyan folyamatot menedzselünk, amely a munkáltató és munkavállaló közötti jogviszony legszenzitívebb eleme, ezért az employer branding stratégia részét is képezi. A bérügyvitel összetettségét számszerűen is jól jellemzi, hogy nagyságrendileg 50 jogszabály határozza meg szakmai területünk mindennapi operatív munkáját. Ezért bérügyviteli szakembereink a jogszabályi összefüggéseket hatékonyan felismerik, a folyamatban felmerülő értelmezési kihívásokat megfelelő készséggel kezelik, hiszen több szakmai területtel is napi szintű kapcsolatban állnak: adótanácsadói, jogi, számviteli és HR szakembereinkkel szorosan együttműködve végzik a bérszámfejtés szolgáltatási folyamat feladatait. Bérszámfejtési szolgáltatásaink keretében az alábbi szolgáltatásokkal állunk meglévő és leendő Ügyfeleink rendelkezésére:
Kollégáink neves nemzetközi tanácsadó cégeknél, kutatóintézeteknél és az üzleti élet különféle szektoraiban szereztek gyakorlati tapasztalatokat menedzsment feladatokban, cégátvilágításban, adótanácsadásban, számviteli tanácsadásban, kockázatkezelésben és üzleti elemzési projektekben.
Kollégáink hamarosan felveszik önnel a kapcsolatot!