Számviteli szolgáltatás

Számviteli szolgáltatásainkat úgy alakítottuk ki, hogy a vállalkozások valódi igényeire reagáljanak. Tapasztalt szakértőinkkel nemcsak precíz könyvelést és menedzsment riportokat biztosítunk, hanem proaktív tanácsokkal is támogatjuk partnereinket üzleti döntéseikben. Nálunk az adatok pontos és időben történő feldolgozása alapvető fontosságú, így ügyfeleink biztosak lehetnek benne, hogy vállalkozásuk megfelel a mindenkori jogszabályi előírásoknak és pénzügyeik átláthatóak. Folyamatosan képzett számviteli szakértőink naprakész tudással és a törvényi háttér széleskörű ismeretével biztosítják a vállalat pénzügyi folyamatainak zavartalan működését. Szoros együttműködésben dolgoznak adótanácsadóinkkal, jogi és pénzügyi szakembereinkkel, hogy minden felmerülő kérdést megnyugtatóan és hatékonyan kezeljenek.

 

Számviteli szolgáltatásaink keretében az alábbi szolgáltatásokkal állunk meglévő és leendő Ügyfeleink rendelkezésére:

 

Könyvelés:

  • Ügyfelek könyvelési és számviteli feladatainak teljes körű ellátása: Az ügyfelek teljes számviteli és könyvelési feladatait kezeljük, figyelembe véve a mindenkori jogszabályokat, számviteli (HAS, IFRS) és adótörvényeket. Könyvelési rendszerünk képes a magyar és a külföldi könyvelési előírások egyidejű kezelésére, ezáltal biztosítani tudjuk több igény együttes teljesítését.
  • Menedzsment riportok: Vállalatunk naprakészen tartja a pénzügyi információkat és biztosítja havi / negyedéves vezetői jelentés elkészítését, legyen szó akár a magyar beszámolóval megegyező struktúrájú pénzügyi adatokról vagy egyéb speciális igényről.
  • Adóbevallások készítése és beküldése: Elkészítjük és a hatóságok felé benyújtjuk az áfa- és egyéb adónemekkel kapcsolatos bevallásokat a törvényi előírások szerint.
  • Pénzügyi szolgáltatások nyújtása: Segítünk a kimenő számlák kiállításában és a beérkező számlák átutalásában a vállalat zavartalan működése érdekében.
  • Online számla adatszolgáltatás: Teljesítjük az adóhatóság felé fennálló online számla adatszolgáltatási kötelezettségeket.
  • Beszámoló összeállítása: Összeállítjuk a Társaság éves / egyszerűsített / konszolidált beszámolóját a vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének pontos tükrözése érdekében.
  • Könyvvezetés havi támogatása: Támogatjuk Önt a havi könyvvezetésben tanácsadás vagy meghatározott feladatok kiszervezése formájában, valamint igény szerint segítjük az éves (konszolidált) beszámoló összeállítását.
  • Átvilágítás: Amennyiben bizonytalan, hogy cége minden kötelezettségét teljesítette-e, vagy könyvelő nélkül maradt és nincs ideje ellenőrizni a könyvelési adatokat, az átvilágítás jelenthet megoldást. Kollégáink szerteágazó tapasztalataiknak köszönhetően otthonosan mozognak a főkönyvi adatok világában, így hatékony és érthető módon tolmácsolják a számok mögötti tartalmat.
  • Interim szolgáltatás: Átmeneti támogatást nyújtunk különböző számviteli, pénzügyi folyamatokban, ideiglenesen felmerülő igények kielégítésére.
  • Számviteli politika és belső szabályzatok elkészítése, frissítése: Kidolgozzuk, és naprakészen tartjuk a Társaság számviteli politikáját és a belső számviteli szabályzatait.
  • BVK teljes körű könyvelése: Bizalmi vagyonkezelő és kezelt vagyon könyvviteli feladatait teljeskörűen támogatjuk.
  • Végelszámolások, átalakulások számviteli támogatása: A végelszámolási vagy átalakulási folyamatok során elkészítjük a szükséges számviteli dokumentációt és szakmai támogatást nyújtunk a speciális számviteli esetek elszámolása során.
  • Számviteli folyamatok áttekintése és javaslatok megfogalmazása: Vállaljuk számviteli eljárások, mint például a számlázás, pénzkezelés, leltározás és készletkezelési folyamatok átvizsgálását és javaslatok dolgozunk ki a hatékonyság javítása, kockázatok kezelése érdekében.
  • IFRS átállás szakmai támogatása: Az IFRS szabványokra történő átállás során szakszerű tanácsadást és dokumentációs támogatást biztosítunk a nemzetközi előírásoknak való megfelelés érdekében.

 

 

 

Kérdése van?
Forduljon bizalommal szakértő kollégánkhoz

Hírek

Niveus hírlevél – 2024. december

Kihirdették a 2025-ös minimálbért és a garantált bérminimumot. Ismertek a 2025-ös munkaszüneti napok is. Hogyan kell adózni a karácsonyi ajándékok után? Decemberi hírlevelünkben ezekkel a témákkal foglalkozunk.

Niveus hírlevél – 2024. december

Kihirdették a 2025-ös minimálbért és a garantált bérminimumot. Ismertek a 2025-ös munkaszüneti napok is. Hogyan kell adózni a karácsonyi ajándékok után? Decemberi hírlevelünkben ezekkel a témákkal foglalkozunk.

Niveus hírlevél – 2024. november

A Parlament elfogadta az őszi adócsomagot. November elején a ViDA csomag is elfogadásra került. Januárban megszűnik az Ügyfélkapu. Elérhető az M2M bizonylatbeküldési szolgáltatás. Új EKD támogatás a KKV-k számára. Államilag támogatott Széchenyi hiteltermékek érhetőek el. Novemberi hírlevelünkben ezekkel a témákkal foglalkozunk.

Kapcsolat

+36 30 861 4009

Köszönjük üzenetét!

Kollégáink hamarosan felveszik önnel a kapcsolatot!