Transzferár szolgáltatások: teljes körű dokumentációs és tanácsadási megoldások
Transzferár tanácsadási szolgáltatásaink Budapest egész területén és országszerte elérhetők.
Transzferár nyilvántartási kötelezettség teljesítése:
- Jogszabályi követelményeknek megfelelő transzferár dokumentáció elkészítése és éves aktualizálása: Fődokumentum (Master File), Helyi dokumentum (Local File), és szükség esetén Országonkénti jelentés (CbC report) készítése a háromszintű transzferár-dokumentációs rendszer szerint.
- Meglévő nyilvántartások szakértői véleményezése: Korábbi dokumentációk felülvizsgálata, hiányosságok feltárása és kiegészítése.
- Összehasonlító tanulmányok készítése: Szakértő kollégáink hazai és nemzetközi adatbázis kutatások segítségével határozzák meg a piaci árszintet
- Országonkénti jelentés (Country-by-Country Report) elkészítése: 750 millió euró feletti konszolidált árbevételű csoportok számára kötelező CbC-jelentés teljes körű támogatása / azzal kapcsolatos változásbejelentő készítése.
- Transzferár dokumentáció akár néhány napon belül: Sürgős esetekben azonnali dokumentáció készítést vállalunk..
Transzferár tanácsadás:
- Előzetes árképzési megállapodás (APA) előkészítése és teljes körű lebonyolítása: Egyeztetés az adóhatósággal, az APA-el érintett transzferár projekt teljes körű koordinációja.
- Árképzési tanácsadás: Folyamatban lévő tranzakciók árképzésének felülvizsgálata/optimalizálása; jövőbeli ügyletek tervezése és implementálása.
- Adóhatósági ellenőrzések szakmai támogatása: Közreműködés transzferárazással összefüggő revíziókban, adóperes eljárásokban – szoros együttműködés az adóellenőrzés alatt.
- Transzferár dokumentációs kötelezettség fennállásának vizsgálata: Kapcsolt vállalati kör felmérése, vállalati méretmutató meghatározása, tranzakciók egyedi értékelése.
Speciális transzferár szolgáltatások:
- Belső transzferár képzési politika kialakítása és felülvizsgálata: Csoportszintű árképzési stratégiák kidolgozása.
- DAC6-irányelv szerinti adatszolgáltatási kötelezettség vizsgálata: Transzferár szempontból történő jelentés készítés (MDR), tanácsadás az adatszolgáltatási kötelezettség kapcsán.
- Transzferárakkal kapcsolatos kockázatfelmérés: Javaslatok a kockázatok hatékony kezelésére, legmegfelelőbb üzleti modell kialakítására.
- Támogatás cégcsoporton belüli transzferár tárgyalások során: Tanácsadás az árképzéshez, megfelelő transzferár módszer kiválasztása..
Nem csak a transzferárazás területén bíznak bennünk ügyfeleink
A Niveus szakértő munkatársai több mint 15 éve nyújtanak megbízható tanácsadási szolgáltatásokat. Ügyfeleink visszajelzései azt mutatják, hogy a professzionális hozzáállás, a precíz munkavégzés és az értő odafigyelés minden szolgáltatási területünkön – így transzferárazási szolgáltatásainknál is – garantált.
„Szakmailag professzionális, emberségben követendő, megbízható csapat. Maximálisan elégedett vagyok a színvonallal. Lehetséges, hogy ezt már nem is lehet fokozni.”
MST Engineering Kft.
Nagy Mónika CEO
„Niveus has been very helpful and knowledgeable in helping us set up a Company in Hungary for the first time, helping us understand Hungarian Rules and Regulations, and keeping us compliant.”
Iridium Hungary Kft
Rachel Ekins, Financial Controller
„A Niveus gyors és hatékony együttműködés mentén precíz végeredményt nyújt, mely az idő elteltével sem veszít fényéből.”
RAVAK Hungary Kft.
Hegedűs Mónika, HR- és szervezetfejlesztési vezető
Transzferár tanácsadó cég Budapesten, országszerte elérhető szolgáltatásokkal
Szeretné megtudni, hogyan tudunk értéket teremteni az Ön vállalkozása számára transzferárazási kérdésekben? Csatlakozzon több száz elégedett ügyfelünk köréhez!
Kérjen szakértői konzultációt vagy személyre szabott árajánlatot a Niveus szakértőitől! Transzferár tanácsadó cégünk szolgáltatásai Budapesten és Magyarország egész területén elérhetők!
Vegye fel velünk a kapcsolatot még ma!