A Niveus Consulting Group elemzése az adóbevételekről
Nincs nagy meglepetés: ezek a legjelentősebb adóbevételek
Kérdése van?
Forduljon bizalommal szakértő kollégánkhoz
Nincs nagy meglepetés: ezek a legjelentősebb adóbevételek
Az Európai Adatvédelmi Testület (EDPB) napokban elfogadott kötelező véleménye hatalmas változásokat hozhat a viselkedésalapú reklámozás terén, amikor is felhasználókat internethasználatuk közben nyomon követik, és így küldenek nekik célzott reklámokat. Az Economx-nak nyilatkozott a témában dr. Halmos Tamás, a Niveus Legal I Halmos és Jánosi Ügyvédi Iroda partnere, adatvédelmi szakjogász. Véleménye szerint a nagy online platformok várhatóan újragondolják a reklámtevékenységük adatvédelmi aspektusait. A jelenleg széles körben alkalmazott, viselkedésalapú reklámozás helyett pedig más módot keresnek majd, hogy a hirdetők üzeneteit minél célzottabban közvetítsék.
Egy megfelelően kialakított flottakezelési modell lehetőséget ad a személyautókkal kapcsolatos adóterhek cégcsoporton belüli optimalizálására, elsősorban az áfa tekintetében. Az elérhető adóelőny – az autó használatától függően – az autó értékének akár a több, mint 20%-a is lehet.
Kollégáink hamarosan felveszik önnel a kapcsolatot!