A kormány eltöröl egy sor különadót, de már tudja, miből akarja pótolni a bevételt

2024. November 10.

Kérdése van?
Forduljon bizalommal szakértő kollégánkhoz

Hírek

Kivégezné az unió a Facebook és az Instagram célzott hirdetéseit?

Az Európai Adatvédelmi Testület (EDPB) napokban elfogadott kötelező véleménye hatalmas változásokat hozhat a viselkedésalapú reklámozás terén, amikor is felhasználókat internethasználatuk közben nyomon követik, és így küldenek nekik célzott reklámokat. Az Economx-nak nyilatkozott a témában dr. Halmos Tamás, a Niveus Legal I Halmos és Jánosi Ügyvédi Iroda partnere, adatvédelmi szakjogász. Véleménye szerint a nagy online platformok várhatóan újragondolják a reklámtevékenységük adatvédelmi aspektusait. A jelenleg széles körben alkalmazott, viselkedésalapú reklámozás helyett pedig más módot keresnek majd, hogy a hirdetők üzeneteit minél célzottabban közvetítsék.

Hamarosan búcsút inthetünk az online ügyintézésben eddig megkerülhetetlen Ügyfélkapunak.

Érkezik a digitális állampolgárság. A DÁP szolgáltatásaiból kezdetben az eAzonosítás és az eAláírás funkciók élesednek, míg a többi szolgáltatást – az ePostát, eDokumentumkezelést és eFizetést – fokozatosan, tervezetten 2026-ig vezetik be. A @radiocafe 98.0 Millásreggeli műsorának vendége volt a témában @Dr. Halmos Tamás, a @Niveus Legal | Halmos és Jánosi Ügyvédi Iroda vezetője. A beszélgetés az alábbi linken hallgatható meg, a 37. perctől beszél Halmos Tamás:

Sajtóközleményünk az őszi adócsomag tervezetéről

A Niveus Consulting Group összefoglalta az őszi adócsomag társadalmi egyeztetésre bocsátott tervezetének legfontosabb változásait. Bagdi Lajos, a Niveus Consulting Group partnere kiemelte, hogy a tervezet tartogat meglepetéseket, egyes ágazatokra, cégcsoportokra kifejezetten jelentős hatással lehet.

Kapcsolat

+36 30 678 9794

Köszönjük üzenetét!

Kollégáink hamarosan felveszik önnel a kapcsolatot!