Adó(kedvezmény) átalakítások várhatóak a globális minimumadó miatt
A Niveus Consulting Group sajtóközleménye
Kérdése van?
Forduljon bizalommal szakértő kollégánkhoz
A Niveus Consulting Group sajtóközleménye
Az Európai Adatvédelmi Testület (EDPB) napokban elfogadott kötelező véleménye hatalmas változásokat hozhat a viselkedésalapú reklámozás terén, amikor is felhasználókat internethasználatuk közben nyomon követik, és így küldenek nekik célzott reklámokat. Az Economx-nak nyilatkozott a témában dr. Halmos Tamás, a Niveus Legal I Halmos és Jánosi Ügyvédi Iroda partnere, adatvédelmi szakjogász. Véleménye szerint a nagy online platformok várhatóan újragondolják a reklámtevékenységük adatvédelmi aspektusait. A jelenleg széles körben alkalmazott, viselkedésalapú reklámozás helyett pedig más módot keresnek majd, hogy a hirdetők üzeneteit minél célzottabban közvetítsék.
Továbbra sem csillapodnak a hullámok a januárban hatályba lépett új KATA szabályozás körül, amely a 3 millió forint feletti kifizetések után 40%-os adót ró a juttatás kifizetőjére. A Niveus Consulting Group néhány, a gyakorlatban gyakran felmerülő kérdést járt körül.
Kollégáink hamarosan felveszik önnel a kapcsolatot!