Az új K+F adókedvezmény – lehetőség a veszteséges vállalatok számára is!

03/03/2025

Any question?
Please do not hesitate to contact our expert colleague:

News

Kivégezné az unió a Facebook és az Instagram célzott hirdetéseit?

Az Európai Adatvédelmi Testület (EDPB) napokban elfogadott kötelező véleménye hatalmas változásokat hozhat a viselkedésalapú reklámozás terén, amikor is felhasználókat internethasználatuk közben nyomon követik, és így küldenek nekik célzott reklámokat. Az Economx-nak nyilatkozott a témában dr. Halmos Tamás, a Niveus Legal I Halmos és Jánosi Ügyvédi Iroda partnere, adatvédelmi szakjogász. Véleménye szerint a nagy online platformok várhatóan újragondolják a reklámtevékenységük adatvédelmi aspektusait. A jelenleg széles körben alkalmazott, viselkedésalapú reklámozás helyett pedig más módot keresnek majd, hogy a hirdetők üzeneteit minél célzottabban közvetítsék.

Niveus Consulting Group kommentár

További részletek derültek ki a gazdaságélénkítő csomagról – bíztató jelek A kormány mai sajtótájékoztatóján a tegnapi bejelentések után több részlet derült ki a tervezett gazdaságélénkítő lépésekről és ezek mindenképpen pozitívan értékelendőek. A csomag részben pótolja a kieső jövedelmet, ami egyaránt segíti a nehéz helyzetben lévő embereket és biztosítja az újrainduláshoz szükséges vásárlóerőt. Hosszú távon is örömteli a K+F munkahelyek és képzések támogatása, hiszen ez elősegíti, hogy a magyar gazdaság a válságot kihasználva egy komolyabb szerkezetátalakítást is végrehajtson. Az intézkedések a nemzetközi példákkal összevetve is megállják a helyüket.

Köszönjük üzenetét!

Kollégáink hamarosan felveszik önnel a kapcsolatot!