Irodavezető

Ha szereted a kihívásokat, a sokoldalú munkakört, szeretnél központi szereplője lenni irodánk életének és segíteni a gördülékeny mindennapi munkánkat, akkor ez a munkakört neked való! Legfőbb feladatod az iroda és cégünk mindennapi, gördülékeny működésének valamint a kollégáink munkájának támogatása lesz. A legnagyobb szakmai kihívás az, hogy sok terület munkájában fogsz közreműködni, miközben asszisztensi és recepciós feladatokat is el kell látnod. A napi munkavégzés során elengedhetetlen, hogy jól priorizálj, be tudd osztani a feladatokat és a határidőket. Mindeközben folyamatosan merülnek fel váratlan kihívások, amiket talpraesetten kell megoldani.

A Niveus Consulting Group elsősorban közép- és nagyvállalatok számára nyújt adótanácsadási, transzferárazási, tranzakciós tanácsadási, jogi, könyvvizsgálati, valamint komplett könyvelési és bérszámfejtési szolgáltatást. Több mint 6 éve tagja vagyunk egy független könyvvizsgáló, könyvelő és adótanácsadó cégeket tömörítő nemzetközi hálózatnak, a DFK International-nek, ami a világ 90 országában több, mint 200 tagvállalattal van jelen.

Büszkék vagyunk rá, hogy magyar alapítású, magyar tulajdonban lévő cégként a Niveus több, mint 15 éve jelen van a piacon, jelenleg közel 50 fős csapattal évente közel 500 Ügyfelet kiszolgálva. A munkában szeretjük a nagyvállalati profizmust, ami laza, jókedélyű légkörrel és rugalmassággal párosul. Ha egy fiatal csapat tagjaként komplex rálátást szeretnél szerezni a szakterületedre és szívesen kibontakoznál, Téged is várunk!

 

Cégünk folyamatos bővülése miatt az alábbi munkakörbe keressük új kollégánkat:

 

IRODAVEZETŐ

 

Ha szereted a kihívásokat, a sokoldalú munkakört, szeretnél központi szereplője lenni irodánk életének és segíteni a gördülékeny mindennapi munkánkat, akkor ez a munkakört neked való! Legfőbb feladatod a kollégáink, az iroda és cégünk mindennapi működésének biztosítása és támogatása lesz.

Feladatok

 

  • Általános recepciós feladatok ellátása, posta kezelése, back office teendők, tárgyalások egyeztetése, vendégek fogadása
  • Az iroda adminisztratív és szervezési feladatainak önálló ellátása  
  • A vezetők és kollégák munkájának támogatása és egyéb adminisztratív teendők ellátása
  • Általános pénzügyi feladatok ellátása (számlázás, pénztár kezelése)
  • Riportok, kimutatások készítése, karbantartása
  • Külső- és belső partnerekkel, ügyfelekkel való kapcsolattartás
  • Saját céges rendezvényeink szervezésében való közreműködés

 

Elvárások

 

  • Minimum középfokú végzettség és 2 éves adminisztrációs tapasztalat
  • Word, Excel, Outlook, Web-böngésző programok ismerete
  • Megbízható, precíz, hatékony és önálló munkavégzés
  • Talpraesett, kommunikatív, megoldás-orientált, terhelést bíró és jó szervezési készséggel rendelkező személyiség
  • Ápolt, igényes megjelenés

 

Előnyt jelent

 

  • Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban is
  • Számlázóprogramok ismerete

 

Amit kínálunk

 

Olyan munkatársat szeretnénk, aki számára fontos értékkel bír, hogy itt nemzetközi szintű elvárásoknak kell megfelelnie, cserébe hosszú távú biztos szakmai karriert, és családias hangulatú (nem multi) cégkultúrát ajánlunk.

 

 

  • A szakmai fejlődést segítő tréning és mentoring rendszer
  • Jó hangulatú csapat és jól szervezett munkavégzés
  • Színvonalas iroda Buda központi részén
  • Work-life balance biztosítása
  • Irodai jelenlétet igénylő munka
  • Rendszeres teljesítményértékelés
  • Izgalmas szakmai kihívások, projektek, értékteremtő feladatok
  • Versenyképes bérezés
  • Tetszőlegesen felhasználható éves tréning-költségkeret

 

Jelentkezés

 

Amennyiben felkeltettük az érdeklődésed és alkalmasnak érzed magad a pozíció betöltésére, várjuk fényképes, magyar nyelvű önéletrajzod a „PÁLYÁZAT KÜLDÉSE” gombra kattintva, a tárgy mezőben a „Irodavezető” pozíciót megjelölve.

 

 

Kérdése van?
Forduljon bizalommal szakértő kollégánkhoz:

Álláslehetőség megosztása:

Kapcsolat

+36 30 861 4009

Köszönjük üzenetét!

Kollégáink hamarosan felveszik önnel a kapcsolatot!